Mik azok a kreditek?
Az oldalon krediteket tudsz vásárolni, majd a hozzád beérkező ajánlatkéréseket ezek segítségével tudod megválaszolni. Tehát csak az ajánlatadásért vonunk le kreditet, a munka elvégezte után nem kérünk százalékos jutalékot, és a további megállapodásokért sem, ugyanazzal az ügyféllel.

Továbbá az oldalon számtalan plusz szolgáltatás érhető el, melyekre szintén a kreditek segítségével tudsz előfizetni. Fontos, hogy automatikusan soha nem vonunk le tőled kreditet, mindig te döntheted el, melyik ajánlatkérést szeretnéd megválaszolni. A neked szánt ajánlatkéréseket mindig megkapod, attól függetlenül, hogy fel van e töltve az egyenleged.
Hogyan tudok krediteket vásárolni?
Ahhoz, hogy ajánlatot tudj adni, szükséged lesz az ajánlatkérő felhasználó elérhetőségére, melyet kreditek segítségével tudsz megvásárolni.
1 kredit 29 Ft. Ha elfogy a kredited, bármikor tudsz még feltölteni. Ezt az oldal bal oldalán lévő zöld színű “Kosárban” tudod megtenni. Ha nem tudod, hogyan tölts fel kreditet a Kosáron keresztül, kattints ide: Kreditfeltöltés
Mennyi kreditre van szükségem, hogy megvásároljak egy ajánlatkérést?
Azt, hogy egy hozzád beérkező ajánlatkérés hány kredit, azt mindig látod a profil oldaladon belül, az adott ajánlatkérésnél. Így ez alapján is tudsz mérlegelni.

A kreditárak 1-1 munkánál eltérőek lehetnek, a munka nagyságával arányosak. Tehát a nagyobb volumenű munkák kicsit több, a kisebb munkák pedig kevesebb kreditért vásárolhatóak meg.
Mit tegyek, ha nincs feltöltve kredittel az egyenlegem, de kaptam egy ajánlatkérést, ami érdekel?
Ha kaptál egy ajánlatot, ami érdekel, és szeretnéd elvégezni a munkát, de nem töltöttél még fel krediteket a profilodba, akkor sincs baj, hiszen egyszerűen megvásárolhatsz 1-1 ajánlatkérést, miután Kosárba helyezted.
Hol tudom követni a pénzügyeimet?
A pénzügyeidet a profilodon belül megtalálható “Pénzügyek” fülön belül tudod követni, visszanézni. Itt láthatod mikor mennyi kreditet töltöttél fel, mennyi került levonásra, és ha esetleg jóváírtunk vagy ajándékoztunk Neked krediteket, azt is itt nézheted meg.
Kapok számlát a befizetéseimről?
Természetesen minden befizetésed után kiállítunk a profilodban lévő személyes adatok segítségével egy ÁFÁ-s számlát a nevedre, melyet mindig megkapsz emailben is a sikeres tranzakciók után. Az eddigi számláidat a “Pénzügyek” menüpont “Számlák” alpontjában találod.
Van lehetőség kreditvisszaigénylésre?
Ha megvásároltál egy ajánlatkérést, de azt tapasztaltad, hogy az ajánlatkérő felhasználó által megadott elérhetőségek nem valódiak, kérjük azt mindenképp jelezd nekünk. Hiszen miután mi is megbizonyosodtunk arról, hogy valóban nem létező adatokkal kértek tőled ajánlatot, jóváírjuk számodra az adott ajánlatkérésért levont krediteket.
Az oldalunkon kért ajánlatokat folyamatos ellenőrzés alatt tartjuk, hogy megelőzzük a hasonló esetekből fakadó kellemetlenségeket.

Ha esetleg mégis ilyet tapasztalnál, ügyfélszolgálatunk telefonon, a +36302411024-es számon, emailben az [email protected] címen, illetve az oldalon elhelyezett élő chaten keresztül szívesen segít Neked. :-)
Hol látom az aktuális egyenlegemet?
Aktuális egyenlegedet mindig látod a kosaradban, illetve az oldal jobb sarkában, a neved alatt.
Chat